Rower:

[b]Hrobacza Łąka z Dominikiem[/b]Padł pomysł

Poniedziałek, 16 czerwca 2008 · dodano: 16.06.2008 | Komentarze 0

Hrobacza Łąka z Dominikiem
Padł pomysł żeby jechać po szkole gdzieś dalej. Zdecydowaliśmy się jechać na Hrobaczą. Wyjechaliśmy o 13:40, szybko dojechaliśmy do Kęt, tam chwila odpoczynku na rynku i w droge. Chciałem kupic Brackie na BP w Kętach ale wstrzymałem się z tym bo miałem mało kasy a przed nami jeszcze kawał drogi. Zaraz za Porąbką czekała nas 4 kilometrowa wspinaczka. Chwile po tym jak dojechaliśmy na szczyt zaczęło padać. Szybki powrót do schroniska i czekamy na słońce. Koło krzyża pogadaliśmy z kolegą z Targanic, który zrobił i przysłał nam te zdjęcia. Po około 40 min wyjechaliśmy na czerwony szlak w kierunku przełączy u Panienki, do tej pory szlak był dość łatwy. Jak zjechaliśmy na żółty w kierunku Kóz zaczęły się kłopoty. Duże śliskie kamienie, dosyć długi i stromy zjazd a ja nie obniżyłem siodełka. Na środku zjazdu udało mi się zatrzymać, obniżyłem siodło i jechałem dalej. Raz wywaliłem się przy prawie zerowej prędkości na szlaku a drugi raz wypiąłem się w nie tą strone co trzeba, ale to niebyło nic groźnego. W Kozach chodziły niezłe laski ale musieliśmy jechać dalej. Przy sklepie podeszło do nas paru chłopaków i powiedzieli że fajne bany hopy robiliśmy nad torami :) W Wilamowicach szukaliśmy sklepu z Brackim ale nigdzie nie możnabyło go dostać... Więc szybki powtót do domu przez Oświęcim na mecz Polski.