Kwiecień, 2014

Hrobacza z Mikołajem

Niedziela, 20 kwietnia 2014 · dodano: 22.04.2014 | Komentarze 0

Umówiłem się z Mikołajem na szybką pętle przez Hrobaczą po śniadaniu wielkanocnym. Troche się obawiałem podjazdu bo to pierwszy wyjazd od miesiąca, ponad trzy tygodnie chorowałem na zapalenie płuc, ale jak wsiadłem na rower to noga sama rwała sie do kręcenia;)
Do Oświęcimia lecieliśmy grubo ponad 30km/h, troche wiało, czasem od boku czasem od przodu. W Porąbce krótki odpoczynek na zaporze i atak na Hrobaczą. Mikołaj poleciał przodem ja jechałem raczej marnym tempem, wolniej nawet niz ostatnim razem. Poczułem brak siłki i przede wszystkim brak rowera przez ostatnie tygodnie. Przy schronisku krótki odpoczynek i podjazd pod krzyż. tam spotkaliśmy Karela z bikestats, oby więcej takich spotkan w górach:) Pogadaliśmy chwile i rezem zjechaliśmy na przełęcz u Panienki. My odbiliśmy na Kozy a Karel poleciał prosto czerownym. Powrót przez WIlamowice był cały czas pod wiatr. Mimo to i tak dosc szybko dojechaliśmy do domu:)