Kwiecień, 2008

Zacząłem od Grodziska, potem Lipie,

Wtorek, 29 kwietnia 2008 · dodano: 29.04.2008 | Komentarze 0

Zacząłem od Grodziska, potem Lipie, Górki nad kopalnią, Zagórze, Pogorzyce, Zagórze, Libiaż.

Pogubiłem się na górkach w Zagórzu... Po około 20min znalazłem szlak który prowadził granią. Dojechałem do końca a tam zjazd stromy jak ściana, nie dla mnie taki downhill. Po chwili zobaczyłem ścieżke prowadzącą wzdłuż zbocza ale w pewnym momence i tak była przejebanie stroma... Zjęchałem nią do jakichś zakładów kamieniarskich, tam wiedziałem jak jechać bo byłem tam kiedyś z Dominikiem. Podjechałem asfaltem na Pogorzyce, zjechałem na Zagórze i już byłem prawie w domu. Zakończyłem podjazdem na górki koło źródełka, i browarkiem w parku.

Znowu złapała mnie gastrofaza na trasie... musiałem zjechać do lasu i postawić klocka. Przez to się pogubiłem, bo na początku nie planowałem tam jechać :)

Trasa: Libiaż, Babice,

Niedziela, 27 kwietnia 2008 · dodano: 27.04.2008 | Komentarze 0

Trasa: Libiaż, Babice, Zator, Wadowice, Andrychów, Kęty, Oświęcim, Libiąż

Na spontanie, w sobote w nocy pomyślałem że można by się przejechać, szybko obmysłiłem trase i już jestem po 100km. Rewelacyjna pogoda, swietnie się jechało, szkoda że byłem sam... Postoje w Zatorze, Wadowicach i Kętach.

Do sklepu po benzyne

Sobota, 26 kwietnia 2008 · dodano: 26.04.2008 | Komentarze 0

Do sklepu po benzyne ekstrakcyjną i na okoliczne górki

Skńczyłem szkołe o 10:20 i

Czwartek, 24 kwietnia 2008 · dodano: 24.04.2008 | Komentarze 0

Skńczyłem szkołe o 10:20 i pojechałem przed obiadem na rower. Zacząłem od Lipia potem na górki nad kopalnią i zjazd za Zagórze, tam zrobiłem podjazd koło kościoła, ale w połowie skręciłem w w lewo i wjechałem w ostrzejszy teren. Na szczycie zrobiłem krótki odpoczynek i zjechałem spowrotem do Zagórza. Tam skręciłem w Prawo na podjazd w strone Pogorzyc. W płazie skręciłem w lewo na Chrzanów, przejechałem Chrzanów i wróciłem do Libiąża. Na koniec zajechałem do Mikołaja, podregulować hamulce.

Fatalnie mi się jechało bo przedni hamulec obcierał i skutecznie mnie hamował pozatym wiał wiatr w morde. Zmęczyło mnie to troche...

rowerek

Środa, 23 kwietnia 2008 · dodano: 23.04.2008 | Komentarze 0

rowerek stacjonarny

Rower:

Paweł założył mi już nowe

Poniedziałek, 21 kwietnia 2008 · dodano: 21.04.2008 | Komentarze 0

Paweł założył mi już nowe Avidy SD7. Teraz rower zatrzymuje się w miejscu, odczuwam ogromną różnice między starymi tektro a tymi Avidami. WArto było je kupić. Dominik znowu zablokował mi amortyzator i przeleciałem przez kierę podczas hamowania...

Wieczorem 20,4km - 30+20min min na stacjonarnym

Rowerek

Czwartek, 17 kwietnia 2008 · dodano: 17.04.2008 | Komentarze 0

Rowerek stacjonarny...

Rower:

Wyjazd w teren z Dominikiem.

Poniedziałek, 14 kwietnia 2008 · dodano: 14.04.2008 | Komentarze 0

Wyjazd w teren z Dominikiem. Najpierw rozgrzewka na Lipiu, potem przejechaliśmy przez górki nad kopalnią i skierowaliśmy się do Zagórza, tam podjazd na górki. Ze szczytu zjechaliśmy asfaltem od strony Pogorzyc. Skierowaliśmy się na Bukowno, są tam genialne ścieżki, wązkie, techniczne, pokryte śliskimi liścmi. Dwa razy ujechało mi na nich koło, musze wkońcy zmienić te opony bo są ostro zjechane i nie zapewniają dobrej przyczepności.Zjechaliśmy wąwozem i odbiliśmy na Wygiełzów. Na drodze w kierynku Płazy skręciliśmy w lewo koło kapliczki i zaczęliśmy jeden z dłuższych podjazdów w okolicy. Poszło dosyć gładko i po chwili byliśmy w Pogorzycach. Stamtąd na Chrzanów, Dominik załatwiał coś w Maxie i powrót do Libiąża.

Dopiero po 40km zobaczyłem że jechałem cały czas z zablokowanym amorem! Zjeżdzałem ponad 40km/h w terenie i nie zauważałem różnicy hehe:) Ja nigdy nie blokuje dlatego nie myśle przed jazdą jak jest ustawiony, ale Dominikowi się nudziło i musiał zablokować... :) Wkurzyłem się bo kilka razy w terenie ślizgało mi się tylne koło. Będę musiał wkońcu coś z tym zrobić. Ale ciesze się bo poznałem kilka świetnych odcinków na które będę wracał, już z nowymi hamplami które mają przyjść na dniach :)

Kręcenie

Niedziela, 13 kwietnia 2008 · dodano: 13.04.2008 | Komentarze 0

Kręcenie się po okolicy...

Rower:

Pierwsza setka w tym roku.

Piątek, 11 kwietnia 2008 · dodano: 11.04.2008 | Komentarze 0

Pojechałem z Libiąża na Wadowice, po drodze zrobiłem krótki przystanek na rynku w Zatorze (dojechałem tam ze średnią 28km/h). Wracałem przez stawy w Przeciszowie i wioski. W Gromcu spotkałem Mikołaja i zabrałem się z nim na Oświęcim. Na koniec skoczyłem do Bon tonu i wróciłem do domu.

Do południa byliśmy na konkursie P-poż, zajeliśmy pierwsze trzy miejsca :D
Ja znalazłem się na 3 pozycji i dostałem plecak adidasa który dzisiaj przetestowałem na trasie :) Spisał się bardzo dobrze, jest lekki i pojemny także nadaje się na takie wycieczki. Na konkurs zajechaliśmy na rowerach co daje dodatkowe 7,6km

PS: Przez rok przejechałem 5041Km (licznik miał wczoraj pierwsze urodziny)