Kocierz - Trzonka

Sobota, 6 października 2012 · dodano: 06.10.2012 | Komentarze 2

Dzisaj było naprawde ładnie, szkoda tylko że tak wiało. Wykorzystałem warunki i wyskoczyłem w okolice Kocierza. Jakoś tak ciężko mi się kręciło, dlatego zdziwiłem się, kiedy popatrzyłem na licznik i okazało się, że podjechałem z podobnym czasem jak ostatnio. Przy karczmie nawet nie stawałem tylko poleciałem w dół zielonym. Spodobał mi się ostatnio dlatego chętnie powtórzyłem zjazd. Na przełęczy poleciałem prosto. Początek podjechałem, dlaje był kawałek pchania. Lepiej objechać ten fragment od strony wschodniej. Szlak okazał się bardzo fajny, po drodze było pare widokowych polanek. Jechało się głównie szutrówką, czasem jakieś kamieniste odcinki się trafiały. Aż dziwne, że nigdy wcześniej tamtędy nie jechałem. Zjazd do Porąbki to już inna bajka. Momentami dość stromo wypłukaną rynną. Złapałem tam kapcia, na dodatek jakaś baba ściagająca sobie drzewo z lasu zostawiła sporą kłode na środku trasy. Musiałem się poratować i wjechałem w krzaki:) A miałem sobie założyć wkońcu tą opaske na obręcz... Która to już dętka rozjebana... Akurat tym razem poszła ta sklejana kropelką co ją na raczy założyłem. Dobrze, że dzisiaj gdzieś tam w po drodze kupiłem zapasową dętke. Dalej było jeszcze kilkaset metrów stromego zjazdu i dojechałem do asfaltu. Powrót przez Kęty, Oświęcim i Gromiec. Na koniec piwko na grodzisku. Trzeci dzień pod rząd było widać Tatry, coś niespotykanego:)

mrsandman
| 15:20 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Właśnie Twoja wycieczka zainspirowała mnie żeby się tam wybrac:) Idealna trasa kiedy nie ma czasu żeby jechac gdzies dalej.
pzdr
k4r3l
| 07:56 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Robiłem tą trasę w ub tygodniu, jest świetna, zarówno terenowo jak i widokowo. Te kamieniste odcinki, o których piszesz są faktycznie sporadyczne, ale dają w kość zwłaszcza na jednym podjeździe:) pozdro!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa etylk