Pożegnanie lata: dzień 1

Środa, 26 września 2012 · dodano: 30.09.2012 | Komentarze 0

Załatwiłem sobie wolne na budowie, żeby wykorzystać zapowiadaną dobrą pogode i udać się w górki:) Pierwsze 90km bez historii, w morde wiał mocny wiatr, w Cięcinie prawie zatrzymywał mnie w miejscu... Jak już dojechałem do Soblówki odetchnałem z ulgą:) Zacząłem podjazd, na którym troche się pogubiłem. Ale to nawet dobrze bo zajechałem na uroczą polanke gdzie w spokoju wypiłem browarka. Wróciłem sie kawałek w dół i odnalazłem ścieżke. Podjazd na przełęcz był elegancki, dopiero na szlaku było ze 200 metrów prowadzenia. Potem już lajtowo bez przeszkód zajechałem do bacówki pod Rycerzową. Pięknie tam jest, szczególnie jesienią. Na szczyt w wiekszości było pchanie, możnabyło tam troche powalczyć ale niechciało mi się spinać, dzisiaj ma być na lajcie;) Czerwony wzdłóż granicy ekstraklasa, bardzo mi się spodobał w przeciwieństwie do lecącego niżej niebieskiego. Na przegibku byłem po 30min. Pierwotny plan zakładał zjazd do Rycerki. Ale miałem dobry czas, pomimo pogubienia się:) Tym razem mogłem w pełni docenić uroki tego szlaku. Po pierwsze nie jechałem pół żywy tak jak ostatnio a po drugie w tą strone jest znacznie fajniej, mimo wiekszej ilości przewyższeń. Poprostu tam gdzie wcześniej musiałem podjeźdzać po korzeniach teraz zjeżdzałem a podjazdy były głównie po halach przed samą Raczą. Kiedy byłem niedaleko schroniska wiatr zrobił sie jeszcze mocniejszy i znacznie się ochłodziło. Poglądałem jeszcz góry z wieży widokowej i poszedłem zameldować się na noc. W schronisku pusto, oprócz mnie był tylko jeden koles. Także dobre warunki do odpoczynku:)