Beskid Śląski, Żywiecki: dzień 2

Wtorek, 21 sierpnia 2012 · dodano: 23.08.2012 | Komentarze 0

Noc była strasznie duszna, rano wziąłem prysznic i chwile przed 10 wyjechałem na szlak. Na szczęście do szczytu było już płasko. Dobrze że wzdłuż szlaku były stacje drogi krzyżowej, wiedziałem ile jeszcze do końca:) Okolica bacówki bardzo ładna, jednak Rycerzowa mi się bardziej podobała. Szlak wzdłuż granicy był świetny, widać że rzadziej uczęszczany singiel. Do tego z tendencją w dół:) Jednak za przełęczą Bory Orawskie był kawałek wypychu;/ Nie miałem sił tam walczyć... Potem fajna trasa po korzeniach kończąca się krótkim wypychem na Trzy kopce. Stamtąd udałem się czerwonym na Miziową. Bardzo fajny odcinek, super zjazd z Palenicy na malowniczą hale. Na Miziowej zjadłem reszte zapasów. Nie chciało mi się jechać już na Pilsko, przy moim zmęczeniu skończyło by się pewnie na wnoszeniu całą trase... Zjechałem nartostradą, jak kiedyś tamtędy podjeżdzałem to nie wyglądała aż tak przejebanie stromo w niektórych momentach, do tego kiedyś naweierzchnia była chyba lepsza. Z Korbielowa zajechałem do Żywca. Przy wjeździe do miasta zaczęło lekko kropic. Koło dworca zeżarłem nienajgorszy bigos. Kiedy na peronie popijałem Żywca zaczęło już padać. Wsiadłem do pociągu i znowu za darmo pojechałem do domu:)