Lib - Krk

Wtorek, 24 kwietnia 2012 · dodano: 24.04.2012 | Komentarze 0

Rano złapałem pociąg do Libiąża, do domu musiałem dymac na nogach bo się punto zepsuło i tata astre wziął do pracy;/ Zresztą miało byc o rowerze;) Zebrałem się do Pawła z nowym suportem, zrobił na eleganckości, kupiłem jeszcze smar i pojechałem w kierunku Krakowa. Tym razem jechałem nowymi drogami przez wioski, dużo lepsza opcja niż ta chujowa droga przez Brodła. Przed Alwernią prawdziwy rarytas, podjazd oznaczony jako 12%, bardzo przyjemnie się jechało tamtędy, potem jeszcze jeden już mniejszy i byłem w Grojcu. Tam miałem super widoki na góry, widac było nawet lekki zarys Tatr. Aż się dziwiłem że w mojej okolicy są takie ciekawe tereny i się nigdy tam nie zapuszczałem. Potem miałem jeszcze dośc długi podjazd do Sanki i stamtąd cały czas w dół do Krk. Warto wspomniec że była tam bardzo szeroka panorama, widac było wszystko od Beskidu Wyspowego do Śląskiego:D Koło błoń zaczęło lekko kropic, podjechałem jeszcze do Przemka omówic pare spraw i wypic piwko. Kiedy wracałem zaczęło już lac, dobrze że nie miałem daleko;)