Dobczyce, Myślenice

Środa, 28 marca 2012 · dodano: 28.03.2012 | Komentarze 0

Wyjechałem tak jak ostatnio koło 14:00 żeby trafic w najcieplejszą pore dnia:) W domu podregulowałem siodełko bo się coś wczoraj poruszyło i mnie plecy zaczęły napierdzelac. Dzisiaj jechało się już na eleganckości. Nawet wiatr nie przeszkadzał na początku. Szybko zajechałem do Dobczyc, nie obyło się bez małych kłopotów. Wiedziałem że przy wjeździe od strony Dziekanowic kończą obwodnice i jest zakaz, ale spodziewałem się że będzie zrobione jakieś przejście dla mieszkańców i rowerzystów, przeliczyłem się... Szybko rozkminiłem że przejade bokiem przez pola, potem przez kładke dostałem się komuś na ogródek:) Potem jakaś boczna dróżka i jestem w Dobczycach:D Ten odcinek z powodu mocnego wiatru zrobił się dośc hardcorowy, do tego kilka konkretnych podjazdów po drodze. Po drodze znów zaczeły mnie napierdzelac plecy;/ W Myślenicach opuściłem przód siodełka coby sprawdzic czy będzie lepiej. Chyba coś pomógł ten manewr bo potem zaczęło przechodzic. Zmieniłem troche wariant powrotny i pojechałem przez Rzeszotary. Tamten asfalt powinienem zakwalifikowac jako teren bo takie dziadostwo na tych osuwiskach jest że się jedzie jak po lesie heh:)