Nowe opcje na wioskach

Piątek, 23 marca 2012 · dodano: 23.03.2012 | Komentarze 2

Przed powrotem do domu wyskoczyłem na wioski. Rano było dość chłodno ale komfortowo się jechało, dopiero popołudniu mocno przygrzewało:) Na początku źle mi się jechało przez miasto, na ruczaju wszystko rozkopane, pełno syfu... Dopiero przy popdjeździe na Buków zrobiło się fajnie, droga dość łagodni wspinała się do góry. Szkoda że ostatnio powietrze jest tak mało przejżyste i wogóle nie widać Beskidów;/ Ze szczytu ciekawe widoczki na okoliczne górki, zjechałem na południe aby podjechać w to samo miejsce tylko inną drogą przez Wytrzyszczek. To był krótki ale za to dość konkretny odcinek:D Długość niecałe 900m średnie nachylenie około 11,6% jedna z fajniejszych miejscówek w okolicy:) Potem na Mogilany a przed Świątnikami zjechałem do Sieprawia. Tam dostałem telefon że trzeba się zbierać i tak też zrobiłem. Jeszcze jeden fajny podjazd pod Światniki, tyle razy tam zjeżdzałem i wydawał mi się że będzie trudniejszy w drugą stronę:) Szybki powrót przez Swoszowice, piwko w parku i do Libiąża:)

mrsandman
| 18:08 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj Właśnie dzisiaj jechałem przez Kobierzyńską, tak jak mówisz, dużo lepiej:) Tamte asfalty to miła odmiana dla Lasku Wolskiego.
shem
| 15:40 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj Też bardzo lubię podjazdy w okolicach Świątnik. Ruczaj można ominąć jadąc ul. Kobierzyńską, nie jeżdżę przez Bobrzyńskiego aż skończą.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tenie