Wolski na Bogato$ci:)

Czwartek, 22 marca 2012 · dodano: 22.03.2012 | Komentarze 0

Niestety Dominik nie dał rady ze mną jechac wiec skoczyłem sam. Wydawało się że pogoda nie bedzie sprzyjac ale było nawet lepiej niż ostatnio:) W okolicy Kopca Kościuszki wjechałem na nowe tereny, okazały się mega kijowe, pełno powalonych drzew, trzeba było przenosic nad nimi rower... Za to był kawałek niezłego FR w takim małym wąwozie pełnym liści. Mimo wszytsko będe omijał tamte miejsca. Na górze w okolicy asfaltowej ścieżki którą zazwyczaj jeżdze był spory pożar. Takze nawet dobrze że nie jechałem tak jak zawsze. W Wolskim zrobiłem kilka fajnych zjazdów, na zielonym było troche błota ale dało się jechac jedynie przy skałkach było trudno. Potem zrobiłem czerwony z odbiciem na rowerowy i niebieski. Tam kawałek był stromy ale było such takze przyczepnośc na dobrym poziomie. Kiedyś tam już jechałem także miałem obcykane:) Na koniec jeszcze czarny, tam też sucho dlatego możnabyło leciec na pełnej kierwie:) Powrót standardowo:)