Jesienne pagórki - Dobczyce, Myślenice

Czwartek, 6 października 2011 · dodano: 06.10.2011 | Komentarze 0

Wygląda na to że mamy dzisiaj ostatni dzień ładnej pogody... Skończyłem zajęcia o 9:00 i miałem tacho na cały dzień. Postanowiłem przejechać się pooglądać górki i zobaczyć jak się jeździ po południowej stronie jeziora Dobczyckiego. Wyjechałem około godziny 10:20 było dość pochmurnie ale zapowiadano że popołudnie będzie ładne. Standardowo na Wieliczke potem pierwsze podjazdy w drodze na Dobczyce, czułem zmęczenie wczorajszą jazdą dlatego nie deptałem nigdzie. Z Dobczyc jechałem przez wioski aż do Myślenic, początkowa połowa trasy była przeciętna bez widoków, na szczęscie dalej droga leciała blisko jeziora z fajnymi widoczkami. Z Myślenic bardzo szygko się jechało, jak zwykle przez wioski chociaż tym razem zamiast przez Siepraw jechałem przez Olszowice. Do Świątnik był dość fajny podjazd, zresztą cała droga miała sporo podjazdów i zjazdów, wyszło prawie 1000 metrów przewyższeń czyli całkiem nieźle;) W Krakowie jak zwykle Krowoderska, zajrzałem jeszcze do Przemka i do domu:)