Złom chellenge - Kudłacze, Chełm czyli BikeTrip team w natarciu:)

Wtorek, 13 września 2011 · dodano: 13.09.2011 | Komentarze 0

Jako że ostanio wykonałem kawał dobrej roboty postanowiłem zrobić sobie dzisiaj wolne i skorzystać z dobrodziejstwa posiadania służbowego auta:D Wyskoczyliśmy razem z Ewą i Leszkiem do Pcimia. Oni wychodzili czarnym szlakiem a ja wjeżdzałem asfaltem na Kudłacze. Wziąłem sobie z wypożyczalni rowerek który wg mojego planu powinien podołać trasce i jazda. Początkowe kilometry były dość lajtowe, nieco dalej przy osuwisku było dość stromo. Zaserwowałem sobie niezły powrót do korzeni, jazda w adidaskach i bawełnianej koszulce w upale:) Kasete też miałem dość twardą, najlżejszy bieg miał 28 zębów. Na szczescie okazało się że forma jeszcze jest i podjazd szedł aż miło. Od pewnej wysokości towarzyszył mi świetny widok na Tatry. Dawno takiej dobrej widoczności nie było, jak wróciłem to nawet z mieszkania było je widać. W schronisku chwile odpocząłem i zjechałem czerwonym. Tam z największą ostrożnością, byłem bez kasku i czułem się nie swojo... Następnie szybki zjazd do Poręby i podjazd w Okolice Uklejnej. Stromy odcinek po płytach na mnie czekał. W międzyczasie jakiś chłopaczek na skuretku tam się zapuścił i pytał się jak na Kudłacze dojechać hehehe:) Troche pomyliłem sobie drogi ale wyszło to na moją korzyść bo wyjechałem prosto na Chełm. Stąmtąd fajny zjazd terenem do Stróży i powrtót do samochodu. Podjechałem kawałek asfaltem i koło przystanku zgarnąłem Ewe z Leszkiem:) Wkońcu Góry, jak mi tego było trzeba...