KRÁL ŠUMAVY

Piątek, 29 lipca 2011 · dodano: 29.07.2011 | Komentarze 0

Praktyki dobiegły końca, miło spędziłem czas w Generalnej jednak nie da się ukryć, że mogły trwać połowę krócej a ja i tak wszystko bym zrobił. Na weekend ide do Przemka także musze siedzieć jeszcze w Krk... Przy wyjściu z bloku niespodzianka, zauważyłem że mam krzywo klocek hamulcowy i mi obciera o opone... Nie wiem jak to się mogło stać, ciekawe ile km wczoraj zrobiłem z takim hamplem:) Wyregulowałem i wyskoczyłem na krowoderską wymienić puste butelki na pełne. Potem podjazd asfaltem na Zoo, po drodze goniłem jednego gościa i przed końcem już go prawie miałem, niestety zabrakło troche:) W między czasie zauważyłem że też mnie ściga jakiś typ, ale nie dał rady;) Nie miałem szczególnej koncepcji na dzisiejszą jazde. Nie chciałem zapuszczać się w większy teren bo jeszcze mokro i ogólnie dziadosko... więc zjechałem na dół i zacząłem podjazd jeszcze raz. Okazało się że ten koleś co za mną jechał też zjechał w dół. Ciekawe czy podjeżdzał za mną drugi raz czy nie... Potem koło zoo na kopiec piłsudzkiego i jeden z moich ulubionych zjazdów czyli czerwony w kierunku zakamycza. Nawet nie było tak źle jeśli chodzi o błoto. Z wyregulowanym hamulcem leciało się tam znakomicie:) Powrót jak zwykle królowej jadwigi, zachaczając jeszcze o podjazd na Hofmana. Powoli siły wracają:)