terenowe opcje w wolskim

Środa, 22 czerwca 2011 · dodano: 22.06.2011 | Komentarze 0

Na pierwszy ogień poszedł podjazd w kierunku kopca, nie jechałem tak jak zawsze ale pojechałem prosto pod mostkiem na brukowaną droge. Kawałek dalej był fajny zjazd na królowej jadwigi. Potem zoo asfaltem, kopiec piłsudzskiego, zdaje się że remontują kopiec. Następnie zjazd czerwonym w moje ulubione okolice. Na końcu zjazdu nie skręciłem w prawo tak jak idzie czerwony tylko w lewo wzdłuż płotu. Tam czekał mnie kawełek leśnej ścieżki i dojechałem na Zakamycze. Potem podjazd do obserwatorium. Wjechałem do środka ale jakis koleś zaczął za mną ganiać i powiedział że wstęp wzbroniony... Skierowałem się na zielony, tam chwila pięknych widoków i kiedy szlak skręca w lewo ja pojechałem prosto na żółtą końską ścieżke. Bardzo przyjemnie się zjeżdzało, wyjechałem koło jakiejś hodowli koni z Rolniczego. Tam były najfajniejsze widoczki na beskidy, Babia górowała nad resztą. Jak słowacy zrobią ten żółty szlak to będzie można się porwać na ten nielegal:) Na koniec podjechałem kawałek asfaltem koło Kamedułów tam odbiłem w teren na żółty szlak i podjechałem do Zoo. W dół kombinowany zjazd ścieżkami, niebieskim rowerowym i zwykłym niebieskim. Wyjechałem na główną droge, przejechałem jeszcze Jołdłową w okolicy podjazdu na Zoo skręciłem w prawo i podjechałem na kopiec Kościuszki w terenie czarnym. Potem szybki powrót na Wieczystą, browarek we Frajdzie i dzień można uznać za udany:)