Wolski i okolice

Czwartek, 16 czerwca 2011 · dodano: 16.06.2011 | Komentarze 0

Robota pięknie poszła, egzamin zdany, kolos z wytrzykmi udany, możnabyło z czystym sercem wyskoczyć w górki:) Na rozgrzewke kopiec kościuszki zielonym szlakiem. Przez cały dzień prawie nic nie jadłem a kilka poprzednich dni siedziałem cały czas nad WM i KB także od początku jazdy był niedobór sił... Cały czas trzymałem się zielonego, za kopcem na płaskim odcinku odbija w prawo w teren. Zaliczyłem tam przyjemny singielek, przez momen jechałem tunelem z krzaków;) Jechałem cały czas zielonym jednak wyjechałem nie tam gdzie powinienem... Po drodze było kilka stromych miesc z ostrymi zakrętami, w jeden z nich wjechałem na szybkości i musiałem się awaryjnie wywalić:) Inaczej spadł bym ze skarpy, wybrałem lot w jakieś obalone drzewo:) Dojechałem do asfaltu i pomyliłem droge, trafiłem na błonia i musiałem się wracać. Nastepnie zrobiłem podjazd asfaltem do Zoo, lajtowo wszedł, tylko ten bruk na początku jest wkurzający. Potem kopiec Piłsudzkiego i szybki zjazd czerwonym. Na dole chciałem złapać czarny szlak i znowu podjechać w okolice kopca jednak przegapiłem skręt. Jechałem zielonym rowerowym i koło obserwatorium skręciłem na zielony pieszy. Tam były najfajniejsze widoczki tego dnia, bardzo ładna miejscówka. Szlak leciał dość płasko i szybko dojechałem do Zoo. W dół zjeżdzałem źółtym, dość szybki i przyjemny odcinek, dojechałem do klasztoru i zjechałem asfaltem do głównej drogi. Tam też były niezłe widoki:) Stamtąd leciałem już prosto na mieszkanie do Ukochanej:)