Terroryzowanie okolic Kwaczały

Sobota, 16 kwietnia 2011 · dodano: 16.04.2011 | Komentarze 0

Jak dobrze jest znów móc się zmęczyć:) Zabieg wymusił na mnie niemal 2 tygodnie opierdzielania się... W między czasie złożyłem nowe koło na tył także rowerek zrobiony malinowo:) Szwy ściągnąłem w czwartek, zagojone jest jak trzeba więc wypadało zaliczyć dzisiaj jakieś górki. Główną atrakcją był podjazd na Kamionke z Kwaczały. Zjazd mi się kiedyś spodobał, pomyślałem popróbóje się po przerwie:) Poczatek tradycyjnie górki nad kopalnią, tym razem terenem od strony basenu, potem górki w Zagórzu asfaltem koło kościoła. Na szczycie skręciłem w prawo i przejechałem kawałek terenem. Potem Pogorzyce i brutalny zjazd niebieskim do Wygiełzowa. W oponach miałem nabite koło 4 bary więc trzęsło ostro. Nowe kółko hulało jak radyjko w Espero, miejscami leciałem po kamieniach prawie 30km/h. Z Wygiełzowa poleciałem asfaltem na Kwaczałe i tam zacząłem podjazd. Początek płasko, później było kilka mocniejszych odcinków. Ogólnie w miare lajtowo, cały czas 2:2-1. Później szczytem w strone Płazy. Tam zaszło słońce i zrobiło się chłodniej. Zrezygnowałem z powrotu przez Cabanów, odbiłem na Pogorzyce i wróciłem tą samą drogą co przyjechałem. Na górki podjechałem przez OS Bogdan, Jakiś dziadek z psami zagadał po drodze:) Zjechałem do sklepiku po Żubra, łyknałem w parku, zgadałem się z Mikołajem na wieczór i wróciłem przez Lipie do domu.
Przed wyjzadem musiałem regulować hample, nieco lepiej to teraz działa. Wydaje mi się że nowa piasa kręci się z większymi oporami niż poprzednia... dziwne troche. Ogólnie lepiej się jeździ, koło lżejsze o 200 gram zapewnia lepsze przyspieszenie:)