Big wheels keep on turning

Niedziela, 3 kwietnia 2011 · dodano: 03.04.2011 | Komentarze 0

Po mszy pomyślałem żeby skoczyć gdzieś dalej, wybór padł na Wadowice:) Do Zatora jechałem spokojnie, czułem w nogach zmęczenie poprzednimi jazdami. Dojechałem na miejsce ze srednią koło 24km/h. Na rynku przytachowałem na chwile coby zjeść pare ciastek. W domu zjadełem małe śniadanie i troche brakowało paliwa pod koniec wycieczki. W Wadowicach zadzwoniłem do Hansa coby się na jakieś piwko zgadać. Niestety nie mógł nic łynkąć bo był autem ale posiedzieliśmy bardzo przyjemnie na rynku. Drogi w centrum rozkopane, ciekawe czy się wyrobią na beatyfikacje. Zeszło nam tam koło 40 min, trzeba było się wkońcu zbierać. Droga powrotna do Zatora zleciała błyskawicznie. Po drodze musiałem się zatrzymać lunąć i przy ruszaniu zraniłem się w łydke o korbe... Nowy sprzęt ochrzczony:) Za Zatora jechałem przez wioski, byłem zaskoczony że jeszcze mam pare żeby sprawnie jechać. Do Gromca wyszła średnia ponad 24km/h. W Libiążu już opadłem z sił i powoli podjechałem do sklepu po browarcza. Na Grodzisku wypiłem co miałem i zjechałem do domu:)