Fast and Furious Libiąż Drift ;P

Sobota, 4 grudnia 2010 · dodano: 04.12.2010 | Komentarze 0

Wspaniała zima gości za oknem, jak mawiał klasyk jest pięknie, jest beautiful:) Dlatego postanowiłem wyskoczyć z rowerem na górki pobawić się na śniegu. Jazda w takich warunkach nawet po ulicy to nie lada wyzwanie. Chwila nieuwagi i wywrotka. Jak saper, nie można się mylić hehe:) Na polu lezy tyle śniegu. że bieda była wogóle wyjechać z domu. Jadąc prosto rower nawet się trzymał ale przy zakrętach musiałem podwójnie uważać, koła notorycznie uciekały, na szczęście boczne klocki przedniej opony w pore łapały przyczepność i udało mi się nie wywalić. Śmiganie po zmrożonym ubitym śniegu to poezja, dość pewny tor jazdy a w miare potrzeb możliwy lekki drift. Jednak w przeważającej części na drogach było sporo śnieżnej brei. Podjechałem na Lipie do Krzyża, dalej było już konkretnie zakopane, potem zjazd Sikorskiego i podjazd szutrem na górki nad kopalnią. Dojechałem do tej dużej hawiry przy drodze i zawróciłem bo dalaj już nie było bolca żeby jechać...
W taką zime nie warto jeżdzić w letnich butkach SPD, po chwili jest dość chłodno a pozatym niszczą się w takich warunkach. Dlatego na następny raz należałoby przykręcić platformy, o ile je znajde:)