Lipowiec Mud Hardcore:)

Niedziela, 14 listopada 2010 · dodano: 14.11.2010 | Komentarze 0

Pogoda była dzisiaj wyśmienita wiec grzechem byłoby nie skoczyć w teren:) Początek trasy standardowo na górki, downhill na OS Bogdan, podazd koło kościoła na Górki w Zagórzu, następnie w Pogorzycach zjechałem terenem do Wygiełzowa. Następnie podjechałem asfaltem w kieunku Płazy i pod koniec odbiłem w prawo na Lipowiec. Niestety dawno tam nie byłem i nieco pomyliłem ścieżke;) Zamierzałem zjechać ul. Stromą koło kościółka niedaleko Lipowca a wyjechałem prawie za Babicami. Za to zaliczyłem dość długi i ciekawy zjazd, niestety okupiony błotną kąpielą... Pod koniec zjazdu było multum błota, śceżką dosłownie płnęła rzeczka. Ile się dało to jechałem, reszte starałem się przeprowadzić. Jak już nie było opcji rozpędziłem się, przejechałem największe błota i zatrzymałem się w trawach myślac że tam nie będzie syfu. Przeliczyłem się... W trawach było małe błotne jeziorko co odrazu poczułem. Spece całe ujebane, wszysko mokre;/ Podjechałem troche dalej osuczyć rzeczy i wróciłem główną drogą, tak na luzie żeby nie niszczyć butów i reszty sprzętu. W Lib podjechałem jeszcze do Bona kupić tacie flache, pogadałem chwile ze sprzedawczynią i wróciłem do domu.

Pora na rachnek błędów, dzisiejsza różnica w pomiarze pośrednim GPSem wyniosła 0,645% także nadal bardzo dokładnie. Co więcej skalibrowałem pomiar wysokości i też dość dokłądnie wskazuje. Dzisiejsza odchyłka jest większa bo troche plątałem się po błotach i krzakach.