Zagórze, test GPS

Piątek, 12 listopada 2010 · dodano: 12.11.2010 | Komentarze 0

Zainstalowałem wczoraj na telefonie Sport Trackera więc trzebabyło go wypróbować w akcji:) Program jest poprostu genialny, zrobił na mnie wielkie wrażenie. Na bierząco rysuje trase, przelicza prędkości oraz odległości i robi to zajebiście dokładnie:D Licznik wskazał 32.19km a gps 32.04km więc wychodzi 150m różnicy co w przybliżeniu wynosi 0.466% więc pomijalnie mało. Myślę, że wynika to głównie z interpolacji trasy między węzłami pomiarowymi oraz różnym czasie reakcji na start i zatrzymanie w liczniku a w GPSie. Zauważyłem też, że bike map średnio radzi sobie z trasami na których jest dużo punktów kontrolnych, zresztą to już widziałem podczas planowania przyszłorocznej trasy po beskidach. Bardzo dobrze żę programik nie ciągnie dużo bateri, ponieważ działa sobie w tle.

Wypadałoby napisać coś o trasce:) Do Zagórza było dość łatwo, na podjeździe na pół kurwy jechałem, następnie w miare płasko do Płazy (chwila jazdy w tunelu za jakimś żukiem) Zjadz do Wygiełzowa, tam już wiało dość mocno i zrobiło się chłodno. Kaseta na przed ostatnim biegu zaczęła już mocno przeskakiwać kiedy deptałem. Koło sklepiku ubrałem bluze i rękawiczki i ruszyłem główną droga w kierunku Libiąża. Myślałem, że wiatr zrzuci mnie z roweru, tak dawał po mordzie;/ Także powrót bez pośpiechu:)

Wkońcu przyszły nowe częśći, korba waży 990g a kaseta 366g. Na wiosne nowy napęd i ogień:)