Wadowice z Arkitkiem

Piątek, 13 sierpnia 2010 · dodano: 13.08.2010 | Komentarze 0

Wieczorne obrady nie wypaliły więc umówiliśmy się na bika:) Sugerowalem trase na Andrychów i Kocierz, niestety Arkitek nie czuł się na siłach, ponadto nie udało nam się przekręcić SPD do Authora i musiał jechać w adidaskach;) Wybór padł na Wadowice. Na Jaworowej podniosłem sobie troche siodełko i mogliśmy ruszać w trase. Do Zatora prowadziłem cały czas koło 30km/h. Na Rynku zrobiliśmy krótkie tacho na picie i batony. Odcinek do Wadowic zawsze przyjemnie się jedzie, bardzo miło wspominam wszystkie wycieczki kiedy tamtędy przejeżdzłem:) W Wadowicach pokręcilismy się po rynku i wypiliśmy po Reedsie pod parasolami. Pogoda dopisywała, aż się nie chciało wracać:) Wracaliśmy tą samą drogą do Zatora a stamtąd jechaliśmy na spokojnie przez stawy w Przeciszowie i wioski. Tamten odcinek to kolejnie miejsce którym uwielbiam wracać. Spokój, stawy, wioski...:) W Libiązu podjechaliśmy do Bon Tonu i w parku wypiliśmy sobie załużone piwko:)