Rower:

Praca w wypożyczalni rowerów (dist około 40km)

Poniedziałek, 26 lipca 2010 · dodano: 26.07.2010 | Komentarze 1

W piątek prowadziłem wycieczkę rowerową do Tyńca z 4 dziewczynami z Edynburga:) Od 3 tygodni pracuje weekendami w wypożyczalni rowerów Bike Trip. Wypożyczam tam rowery, serwisuje je oraz kiedy trzeba prowadzę wycieczki rowerowe w okolicach Krakowa. W ten piątek trafiła mi się pierwsza wycieczka która była do Tyńca.

Bardzo fajnie się jechało, dziewczyny były rok młodsze ode mnie także była miła atmosfera:) Jak na pierwszą wycieczkę dobrze mi poszło, trasa była bardzo przyjemna i ciekawa. Zaczęliśmy spod wypożyczalni na Zwierzynieckiej, następnie na most Dębnicki i na trasę rowerową prosto do Tyńca. Po drodze zaliczyliśmy jeszcze Zakrzówek. Na miejscu opowiedziałem o klasztorze, pozwiedzaliśmy i odpoczęliśmy przed drogą powrotną. Wracając zatrzymaliśmy się jeszcze na torze kajakowym zrobić parę zdjęć i wróciliśmy na Zwierzyniecką. Przejechałem tą wycieczkę na Treku, rama trochę na mnie za duża ale przyjemny rowerek:) W sobotę moja praca polegała na jeżdżeniu na rowerze po Krakowskich hostelach i załatwianiu miejsca na ulotki i plakaty naszej wypożyczalni w recepcjach. Źle się jeździło po wziąłem za mały rower, myślałem że szybko to załatwię a jeździłem tak ze 4 godziny. Nie miałem licznika ale szacuje że przejechałem co najmniej 40 km. Świetna regeneracja po czwartkowej wycieczce za Żar:)