Rower:

Górki, Zagórze, Pogorzyce, Płaza z Dominikiem

Wtorek, 20 lipca 2010 · dodano: 20.07.2010 | Komentarze 0

Po powrocie z Krakowa z pracy postanowiłem wybrać się na przejażdzke po górkach. Najpierw w strone Chełmka i podjazd od tyłu na Grodzisko, kiedy zjeżdzałem na spokojnej spotkałem Dominika. Jechałem chwile za nim ale jakoś mnie nie zauważał wiec zagadałem:) Następnie podjechaliśmy na Lipie, potem na górki nad kopalnią i zjechaliśmy koło źródełka do Zagórza. Tam zaatakowaliśmy podjazd koło kościoła, zostawiałem Dominika troche w tyle ale na płaskich trawersach czekałem na niego i razem wjechalisy na szczyt:) Następnie udalisy się na Pogorzyce i Płaze. Po remoncie jest tam świetny zjazd asfalem, bez problemu dokręciłem do 67 km/h. Z Wygiełzowa wracaliśmy już główną drogą przez Żarki do Libiąża. Na Krakowskiej skręciliśmy na Libet i ponownie wyjechaliśmy na Lipie. Na koniec wycieczki kupiliśmy po coli i przytachowaliśy w parku. Tam spotkaliśmy Arkitka, poźniej przyszedł jakiś śmieszny dziadek i zaczął opowiadać o rowerach, samochodach, boksie i Bóg wie czym jeszcze:P Niestety nie mogłem łynkąć sobie browarku bo wieczorem musiałem jechać po Boczka do Lędzin...