h km/h:

Nigdy mało floty

Wtorek, 12 stycznia 2016 · dodano: 12.01.2016 | Komentarze 2

Ostatni czas jest bardzo kiepski pod wzgledem cwiczen i diety. Od około 3 tyg chodze z dupy 2 razy w tyg na silke, robie FBW bez wiekszego planu zeby sie tylko poruszac. Żarcie tez nie dopilnowane, szczególnie przez świeta gdzie uknurzyłem sie do 80kg. Co miałem ochote to jadłem, pare razy nawet odpowiedniej ilosci białka nie dopilnowałem, jakies chlanie wpało i wyszło jak wyszło. Nigdy az tyle nie wazyłem. Suple tez mi sie juz pokonczyly i nie kupiłem nowych, jakies resztki magnezu jeszcze chrupie, a przydała by sie jakas omega 3, wit D, kreta, WPC i inne podstawy. Oczywiscie nie stało sie to bez powodu. Na początku grudnia zrobiłem sobie deload żeby odpocząc przez tydzien, bo nie wyrabiałem z cieżarami i objętościa. Potem moje szukanie pracy zaczeło przynosic rezultaty i zaczałem dostawac sporo zaproszen na rozmowy. Tak duzo ze niektórym zaczałem odmawiac na starcie. Z ciekawszych ofert to była firma gdzie pracuje Piter, Tarnobrzeg czyli byłaby robota z Tonym, jakas fuszka w Warszawie/Poznaniu/Gdańsku, pare biur projektowych, ale to sie okazało takim gównem ze ja pierdole. Pieniądze słabe, robota czasem w soboty i po godzinach, a w Rzeszowie mysleli ze znajdą frajera za 2000 brutto. Wkońcu trafilem za świetna firme, biuro w Rzeszowie, bardzo duza budowa w Raciborzu. Warunki przezajebiste, gruby piniadz, dieta za delegacje, słuzbowe auto, telefon i laptop, paliwo za darmo, autostradka zresztą tez. Ehhh nie narzekam:) W miedzy czasie miałem isc na rozmowe o prace jako inzynier w Szwecji ale odpuscilem temat bo chce byc tutaj z Moniką. Duzo załatwiania bylo bo najpierw rozmowa, potem wyjazd na budowe i na 3 spotkaniu dostałem prace i zaprszenie na kolacje swiateczna z szychami z biura. No i musiałem znaleźć sobie jakies nowe mieszkanie w Raciborzu. Także w połowie grudnia ulotniłem sie z yabimo bo znajomi poradzili mi postarac sie o kase z urzedu pracy. Zarejestrowałem sie jako bezrobotny, złozylem wniosek i czekam czy dostane 7koła czy to tylko legenda. Potem chwile przed swietami uziemiłem Skodzinke, rozwalilem felge, wachacz, skrzynie biegów, chłodnice, dwa kierunkowskazy i lusterko, na szczescie było to dosłownie 10 metrów od mechanika i oni mi tam ogarneli naprawe, no i dobrze ze sie nic powaznego nie stało "ludzie mówia ze to w nieszczesciu szczescie" hehe. Karoca juz czeka na mnie w domu i pewnie zostawie ją boczkowi niech sie buja bo ja teraz latam kaszkim. Nawet nie miałem kiedy tego załatwiac bo siedze u Moniki od świąt. Rzeszów to jest miasto do zycia a nie jakis lichy Krakow, nie ma takich korków i syfu, jest gdzie wyjśc, a ostatnio nawet Tatry stąd widzieliśmu. Niestety po sylwestrze troche sie pochorowalismy, bo trzeba było dymac na mrozie i szukac taksówki z Gorlic do Krynicy, takze teraz siedze na antybiotyku i odpuszczam pizganie żelastwa. Jak juz ogarne gdzie chodzic na siłke w Raciborzu i jak czesto bedzie pozwalała praca wezme sie za redukcje. W Rzeszowie na Zalesiu juz znalazłem znośną siłke, maja nawet power racka, ale ogólnie jest gorzej niz na azorach.

Jeszcze jako taka forma przed przymusowym fajranem:

Sylwester w górach:

Nowa bryczka na osłode utraconej siły i sylwetki:

I nowa robota, w lecie nawet ładnie tam jest: