Silka

Wtorek, 23 czerwca 2015 · dodano: 24.06.2015 | Komentarze 0

Weekend wkoncu u Moniki, były problemy z dojazdem, w piatek wieczor poslki bus sie zepsul i musialem czekac na dworcu ponad godzine. Oczywiscie wczesniej zrobilem nogi na siłcei bylem ostro styrany. Wszystko dobrze sie skonczylo bo opoznienie sie zmniejszylo a jakby co to mialem jeszcze zalatwiony blablacar.
W sobote mielismy sporo pracy na fotobudce, ale bylo bardzo przyjemnie. Najpierw festyn, potem wesele wiec robota od 13-4 nad ranem. Dobrze, że było co zjesc wiec znowu przywaliłem koło 5000kcal, tym razem to był jakis fat loading a nie carb. Na festynie grill, w nocy kiełby, pasztety, miesa i smalec co oporu. Pysznosci, taka praca mi odpowiada a nie siedzenie w biurze przy kompie.
W niedziele chrzest i jeszcze lepsze smakołyki. Dobrze ze nie przesadziłem jak tydzien temu, mimo to wieczorem bylo troche ciezko na kichach.
W poniedziałek jak zwykle góra hipertrofia. Nie wpadlem w tryb knura wiec na drązku byla dobra moc, bez porównania z tym co tydzien temu. Na innych cwiczeniach tez powolny progres. Na koniec brzuch i chwila interwałów które mnie zniszczyly. Ten tydzien polece CBL. Moze zdaze do przyszlego tygodnia wyczyscic półki z brazowego ryzu, bo sie go troche nazbierało.
Wtorek dół siłowo, przysiady 110kg ciezko szly, ciagi 152,5kg za to dosc dobrze. Suwnica 160kg nie sprawiła problemu, superseria jak ostatnio razem z dwójkami i czwórkami dała popalic. Koszulka cała mokra. Ostatni tydzien skatował mnie konkretnie, Trzeba zrobic fajrant, nie ma mowy o interwałach. Załatwie pare spraw, pojem i pospie sobie. Weekend znów zapowiada sie intensywny wiec trzeba sie przygotowac.