Siłka

Wtorek, 16 czerwca 2015 · dodano: 16.06.2015 | Komentarze 0

Trzeba doprowadzic sie do normalnosci, w trzy dni nabrałem 5kg, teraz w trzy dni zrzucilem 4kg
Poniedziałek: góra hipertrofia, zmieniłem zakres z 4x12 na 4x10, ciezar powinien wzrosnac. Drązek ciezko szedł ze wzgledu na ciezar ciała. Reszta wyjatkowo dobrze jak na to ze cwiczylem po prawie 2 tyg przerwy. Troche obnizylem ciezary i objetosc ale wkrotce odrobie. Poszło szybko sprawnie i przyjemnie, na koniec interwały, koło 8-10 rund po 15sek/20sek
Wtorek dół siłowo, tutaj musiałem sie nieco wiecej cofnac, w przysiadach 107,5kg, MC 150kg, potem superserie na maszynach, typu suwnica, uginanie i prostowanie. To ostatnie dorzucilem bo czworki odstaja. Na koniec 15min rowerka.
Środa: Stubborn Fat protocool 2.0, czyli połączenie interwałów i aerobów.
5min rozgrzewki
6 rund 15sek/45sek interwałów na pełnej kurwie
5min odpoczynku
30min cardio
5 rund 40sek/40sek lżejszych interwałów
3min schłodzenia
Bardzo dobry system, do tej pory robiłem SF1.0 czyli to samo bez tych koncowych interwałów. Zaleznie od czasu, chciałbym krecic min raz w tyg SF i raz same interwały, do tego czasem 10-20min cardio po cwiczeniach w miare potrzeb.
Jeszcze mnie trzyma po weekendzie, jem około 1800-1900kcal i nie czuje za bardzo głodu, mimo sporych aktywnosci. Węgle trzymane około 20-25g, 170g białka, tłuszcze około 120g.