h km/h:

Zapalenie pluc

Sobota, 6 czerwca 2015 · dodano: 06.06.2015 | Komentarze 0

KURWA, przymusowa pauza. Lekarz twierdzi ze mam "lekkie zapalenie pluc", siedze na antybiotyku, wiec najblizsze kilka dni zero aktywnosci i siedzenie w domu. Zatankuje wode (wczoraj min 4litry), wit-C i flegaminy w opor, do tego inhalacje i mam nadzieje ze to zrobi robote. To i tak nie zatrzyma postepów, wykorzystam ten czas na ultra low-carb, albo do carb nite czyli kilka dni zakonczone ładowaniem, albo pociagne jeszcze cały przyszły tydzien do pełnych 10dni czyli preparation phase do CBL ktorego wczesniej nie zrobilem. Pozatym tydzien odpoczynku przyda sie, zeby sie w pelni zregenerowac fizycznie i psychicznie. Jest piekna pogoda, wieczorami mozna pogrilowac, posiedziec na sloncu.
MIcha dobrze dopieta, 2400kcal czyli na zero lub lekko ponizej. Węgle do 30g. Dobre samopoczucie i nawet nie ma ssania na żarcie a szczegolnie na słodycze. Pierwsze dwa posiłki to swiezo zmielona kawa ze śmietana 30% i olejem kokosowym, bardzo smaczna i energetyczna (MCT z kokosa), potem ryba, przed spaniem jajecznica na bogato, w dzien róznie, albo tłuste mieso (wieprzowina z grilla) albo orzechy włoskie albo serek wiejski z siemieniem lnianym. To ostatnie pasowałoby zwiekszyc. Mam tam jakies warzywa ale podczas takiej diety i tak mało błonnika wpada. Jedyny cukier jaki tam mam to z syropu (Pectodrill), ktory i tak mi nic nie daje, flegamina o wiele lepsza, odrazu wyksztuszałem wydzieline, na tym gównie przestalem.

Grill all day every day:

Przecietny dzien: Wszytkie skladniki lepiej wrzucac do zaparzonej kawy, zrobilem dosypke bialka do suchej kawy i mi sie wszystko pozbijalo w jedna kupe, z olejem byla podobna historia wczedsniej, 2/10 nie polecam. Natomiast dobrze zrobiona i wstrzasnieta zeby byla pianka jest pyszna. Ryba z musztarda zajebista, deserek z tłustego twarogu i wiorek kokosowych KOZAK

Apropos ilosci posiłków, wiadomo to nie ma znaczenia czy 2 czy 6. Takze nie stosuje tutaj zadnego broscience. Przed redukcja jadłem własnie dwa duze posilki + jakas przekaska. Jednak przyjemniej jesc rózne rzeczy i nie mieszac wszystkich smaków na raz wiec sa lekkie odstepy miedzy posilkami.