h km/h:

o kurwa, 3 x DT

Środa, 3 czerwca 2015 · dodano: 04.06.2015 | Komentarze 0

Poniedziałek: rano po rowerze chujowe samopoczucie, stan podgoraczkowy, bol glowy, kaszel i tak dalej. Pojechalem do pracy, kilka gram wit C i kawa postawili mnie na nogi i zaczelo byc lepiej. Na tyle dobrze ze poszedłem pocwiczyc. Zastanawialem sie na ile ten stan spowodowany jest zmeczeniem, poczatkiem choroby czy brakiem wegli. Na siłce szło wyjatkowo dobrze i szybko, miałem zamiar obciac objetosc, tylko pojsc zrobic minimum i wrocic. A skonczylo sie ze zrobilem wiecej niz ostatnio. Po cwiczeniach wkoncu słodycze, wjechalo to co lubie najbardziej Potem poledwica, ryz, warzywa. Palce lizac.

Wtorek: Dół hipertrofia, trening na granicy, duze ciezary duza objetosc. Za tydzien na zakonczenie cyklu powinno wejsc w przysiadzei 12x100kg, nie jest to jakies osiagniecie, wchodziło juz na 10 powtorzen, ale lubie okrągłe liczby. Po cwiczeniach wspaniale bylo posiedziec na słoncu w parku, zjeśc loda, chlapnac cole zero i sie poopalac. Pasowałoby kupic 1kg glukozy, jest korzystniejsza pod wzgledem metabolicznym od sacharozy. Wtedy potreningowo robiłbym jakies desery zamiast masy krówkowej i dzemu, chociaz z drugiej strony moze szkoda zachodu. Twaróg z bananem i masa polozony na kajzerke jest przepyszny. Makroskładniki sie zgadzaja, insulina skacze ostro. Wiadomo, białka twarogu sa wolniej wchłanialne, no ale byl wazny ostani dzien i trzeba bylo zjesc. Do obiadu 3 torebki ryżu, weszło jakbym nic wczeniej nie jadł. Z tego dnia jestem wyjatkowo zadowolony, bilans sie zgadza, makroskładniki i rozklad w ciagu dnia trafiony, bardzo smacznie i sycaca. To jest czasem problem przed cwiczeniami, gdzie sie malo je. Szkoda tylko ze jabłko bylo zgnite w srodku, jebany lewiatan...

Zaplanowanie i policzenie całodziennego menu to jakies 5min roboty, przygotowania jedzenia nie licze bo jakie znaczenie ma czy ktos robi sobie swoje kromki z pasztetem albo parówki jak co dzien, czy tak jak ja zajebisty deserek z twarogu i wiórków, czy sałatke. Jeśc i tak trzeba a czasowo to wychodzi tak samo. Serek wiejski, z orzechami? Nie trzeba nic robic, wsypuje jedno do drugiego i mam gotowe. Każdy masz czas na diete. Kropka

Sroda: Góra siła: ze wzgledu na długi weekend postanowilem zmienic troche rozklad tygodnia i wrzucic ten trening na srode zeby wrocic do domu. Zaczałem czuc trudy osatnich dni. Co najgorsze kaszel nie przechodzi i zaczynam wyksztuszac jakias wydzeline. Czas na przerwe, zeby sie nie zalatwic, jak rok temu z zapaleniem płuc. Cały długii weekend odpoczywam. Tym razem bylo bez wiekszych postepów na ciezarach. Za to sylwetkowo ten plan i dieta sa swietne, naprawde sie zaskoczylem efektami. W ciagu osttniego tygodnia lub dwóch trech gosci pytało sie mnie o plan i diete. Z tego jeden koks majacy 110kg schabu. Dieta przytrzymana bardzo dobrze do czasu powrotu do domu.2800kcal zgodnie z planem tego co trezba i kiedy trzeba. Jednak kilogram ziemniaków do obiadu to za mało i zrobiłem cheata przed spaniem. Bez liczenia, nieskrepowane wpierdalanie. Ciasto drozdzowe z truskawkami, biszkopty, ciasteczka z cukrem, migdały w czekoladzie, czekolada, mleko. Wyszło pewnie grubo ponad 4000kcal. Organizm domagał sie tego po 4 dniach zapierdalania.