Carb back loading

Wtorek, 26 maja 2015 · dodano: 26.05.2015 | Komentarze 0

Przeczytałem ksiażke Carb back loading 1.0, ten system jest chyba zbyt piekny zeby mogl byc prawdziwy. To jest dość podobne to tego co robilem do tej pory, mimo to dowiedzialem sie wielu przydatnych rzeczy. Samopoczuciei jakosc treningów poszła znacznie w góre, az nie moge sie doczekac kiedy skoncze pizgac zelaztwo zeby wziac sie za weglowodany. Autor ksiazki zaleca nawet smieciowe jedzenie po treningu, pizza, paczki, ciasteczka itp. Ja zajadam, lody, mase krówkową czekoladową z kajzerkami. Takie kromki sa smaczniejsze niz z nutella, jakie to jest kurewsko dobre po długiej redukcji. O dziwo do południa nastepnego dnia nie bylem wogole glodny. Wyglada na to ze obciecie wegli przed treningiem poprawia jego jakosc, lepsze skupienie, wiecej energii. Zobaczymy jakie efekty beda za kilka tygodni, oby to nie byl jakis troll. Mimo kontrowersyjnych zalozen, to jest poparte solidna teoria i badaniami.
Co do cwiczen:
- Poniedzialek: góra hipertrofia: bardzo dobrze, wszystkie ciezary do przodu, zwróciłem uwage na czas przerw i dosc szybko sie ze wszystkim uwinałem. Na koniec interwały na rowerku. Bede je prawdopodobnie robil wtedy kiedy góre ciała, brzuch natomiast wtedy kiedy dół ciała
- Wtorek: dół hipertrofia: Znowu dobre samopoczucie i dołozenie ciezarów we wszystkich cwiczeniach. Przysiady serie 12x95kg, potem lekka obniza, suwnica 130kg bez wiekszego wysilku, na koniec plank, wciaganie brzucha i wznosy nóg. Dosc mocna skladanka na brzuch.