h km/h:

Bieganie i gotowanie

Czwartek, 14 maja 2015 · dodano: 14.05.2015 | Komentarze 0

O kurwa, smakołyki dla prawdziwych Albańczyków, nie żadnych podrabiańców. Zaczne wrzucac tutaj jakies smaczniejsze rzeczy do jedzenia bo mi sie to spodobało. Zupa z soczewicy albo sernik czekaja w kolejce, dzisiaj słodkosci
Nadszdł czas sobie troche dogodzic i zrobic pare deserów.
Pierwsze to jogurtowo-kakaowe chuj-wie-co. Koszt około 2,40zł, czas przygotowania to około 2min, potem do lodówki na 30min i gotowe do jedzenia. Wersja podstawowa około 380kcal, B:36g, W:24g, T:16g, w razie potrzeby mozna dosypac białka, w smaku powinno byc wtedy jeszcze lepsze. Mozna dodac tez jakis aromat, wszystko bedzie stestowane. Ewentualnie zrobic cos podobnego na twarogu z owocami i galaretka, kupiłem akurat z 10 kostek haha.

Drugie to Brownie z czerwonej fasoli. Czas przygotowania około 5min, pieczenie 20min. Wersja podstawowa: 1020kcal, B:54g, W:54g, T:66g, Można zrobic polewe z kakao lub białka, dodac orzechy, rodzynki, żurawine lub wiśnie. Narazie zrobilem najbiednejsza wersje zeby zobaczyc jak wychodzi. Pierwszy raz piekłem w tym piekarniku, 27min na poziomie 8 to jednak za duzo. Przypalilo mi sie od góry i od dolu. Trzeba robic maks 20min na 2-3. Wtedy powinno byc takie jak trzeba. Do tego dam troche mniej kakao a wiecej czekolady. Bedzie KOZAK. Surowe ciasto bylo przepyszne, tutaj jak sie oderwie przypalone czesci tez jest super.

Dla formalnosci, rano przed praca około 30min biegania, bardzo przyjemnie, im wolniej tym lepiej, chodzi tutaj wyłacznie o HR a nie meczenie sie przez powaznymi wysiłkami