SF 1.0 na lekko

Niedziela, 26 kwietnia 2015 · dodano: 26.04.2015 | Komentarze 0

Jednak czuje dzisiaj poprzednie dni, dlatego interwały zrobiłem na lekkim obciazeniu, ale za to z dosc duza kadencja.
Parametry:
- Stosunek pracy 1:1 (20sek sprint 20sek luz)
- 10 rund
- 3 obciazenie
- Moc około 180 watów.
W sumie nie zmeczylem sie jakos bardzo mimo, ze puls przekraczal 180, Potem 3 min odpoczynku i 30min cardio z pulsem 140-145, czyli standardowy protokół. Prawdopodobnie bede to robił w dniach kiedy na siłce będzie robiona góra. Wyszłoby wtedy 4 razy siłka, 2 razy lekkie interwały+cardio, 2 razy samo cardio. Wiecej juz sie chyba nie bedzie dało zrobic. W przyszły weekend wybieram sie w Bieszczady wiec bedzie sporo chodzenia. No i wkoncu jakies góry, takze chwila odpoczynku od stęchłych piwnic i zasmrodzonego miasta.
Spodobało mi sie bycie na redukcji, szybkie efekty, poznawanie własnych mozliwosci, ale bedzie trzeba ja powoli konczyc. Waga na dzisiaj to 67,8kg
Pozatym majac okreslony cel i robiac to z głowa cardio jest naprawde przyjemne, nie to co kiedys. Jakies bezsensowne krecenie po 2h... Wytrzymalosc nawet z tego byla ale jakim kosztem, głupota