h km/h:

świński trucht + dół siła

Piątek, 24 kwietnia 2015 · dodano: 24.04.2015 | Komentarze 0

Ostatnio wczesnie wstaje, wiec postanowilem wykorzystac ten czas i poszedlem zrobic lekki marszobieg przed praca. Warto dorzucic jakakolwiek aktywnosc aby zwiekszyc wydatek energetyczny. Tymbardziej ze joha jest stworzona do takich rzeczy. Wyszlo w sumie 30min truchtania i lazenia po parku. Jutro rano tez sie przejde.

Na siłke wzialem Kube, zajebiscie sobie radzil, bedzie mial szybki progres. Wczesniej juz cos cwiczyl, takze w przysiadach i na ławce dobrze pocisnal, nad martwym musi popracowac. Pewnie bedzie robil moje FBW, takze mam nadzieje ze dobrze dotyra.

Moje przysiady tez fajnie szly, 4x5x107,5kg dosc pewnie, potem MC 3x5x145kg tez przyjemnie, jak na stan dwuglowych ktore od dwoch dni sa w agonii. Ogolnie to ciezkie połaczenie, moze byc trudno o jakies postepy w ciagach, no ale priorytetem jest teraz przysiad. Potem pierwszy raz wypychalem na suwnicy, fajne pompowanie, potem lekkie uginanie dwuglowych i wspiecia na lydki. Ta druga czesc to juz totalna zabawa, luzne gadki i machanie ciezarkami.